Fridays.




Jag och syrran innan utgång.



Syrran tar på sig sina Sex & the city skor.



Lillsyrran och söta Julia.



Syrran och Zina (med Julia i bakgrunden!)



Jag och Syrran.

 



Nima, Schampo och halva Jonny.



Inte världens hak, direkt.

 



Schampo och Nozhan diskuter för fullt.



Söta Julia!



Födelsedagsbarnets "gåva". Syrran fick inget trots att det också var hennes födelsedag.
My bad.



Jonny, Schampo, Nima, Domaren och Raffa (med peacetecknet)

Ja, Domaren var med. Med tanke på att det var hans födelsedag (och syrrans) och hans vänner så var han med. Det känns som om ALLA undrar vart jag var igår och vart han var igår. Ja, vi var med varandra. Och firade hans och min systers födelsedag. Vi kan vistas i samma rum, vi kan umgås. Speciellt om det är sådana tillfällen. Min syster ville verkligen fira med honom och våra gemensamma vänner och så fick det bli. Varken jag eller Domaren visste att den ena skulle vara med på firandet, men vi tog det bra. För vi är vuxna människor.

Det är härliga vänner som jag vill fortsätta ha kontakt med och Domaren har aldrig stoppat mig från det. Så, kan alla vara snälla och lägga ner? Vill ni något - fråga mig. Som sagt, jag och han är inte fiender. Vi gjorde slut av andra skäl än vår kärlek så det finns inget agg mellan oss.

Jag hade iallafall jätte trevligt med alla vänner och mina två söta systrar.

 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0