Idag.

Idag skulle jag promenera (gjorde det igår också) men eftersom jag har skavsår (lång historia) kunde jag inte idag. Igår lånade jag min systers skor (förlåt!) och det gick rätt så bra men nu tog hon på sig dem. Så jag och min gåkamrat, Marina kusinen, ska gå senare mot kvällen istället. Det är jätte skönt att bara gå och gå.. och svettas såklart. Man känner sig så.. fräsch! :)

Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska försöka börja plugga lite. Hinna ikapp så att man slipper stressa, ni vet. Jag känner mig lite taggad. Plus att jag har fått en tillfällig reskamrat då och då, från och till Uppsala. Så nu kan jag stanna kvar i skolan ibland och plugga. Härligt.

Ja, idag känns allt så mycket bättre. Varför får ni såklart inte veta. Än. :) Yey.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0