Jag och min familj...

För mig betyder min familj ALLT. Det är jag, mina två systrar och mina föräldrar. Oavsett vad. De kommer alltid vara en stor del av mitt liv och mina framtida barns liv. För mig är det viktigast att MIN familj mår bra och att vi har det bra.

Jag tänker köra egoismen hela vägen nu och strunta i alla andra. I slutändan är alla ändå egoister så varför ska jag och min familj sträcka ut vår hjälpande hand för er? Blod är tjockare än vatten när det gäller familjeband, bara det. Det finns kusiner som jag inte ens skulle titta två sekunder på bara för att ni inte har skam i kroppen och det finns vänner jag skulle offra min högra hand för.

Människor skäms inte längre, man har slutat med det sedan länge. Det enda ni tänker på är er själva och bryr er inte om vem ni klampar på. Men vet ni vad? Trampa på, slå igen dörrar för oss och försök krossa oss. Det får bara oss att bli starkare, mer enade. Alla ni snackar om hur bra band min familj har till varandra. Att jag och mina systrar är ett och att vi gör ALLT för våra föräldrar. Ni alla snackar om att vi är en familj som sätter oss först. Såklart det ska vara så när vi har folk som er runtomkring oss! Ni försöker trycka ner oss och vi blir bara starkare.

Så snälla, tryck ner oss. En vacker dag kommer jag vara tillräckligt stark att kunna sätta er alla på plats och därefter får vi se om någon vågar uttrycka ett enda fult ord till min pappa, behandla min mamma som någon jävla städerska eller försöka smutskasta mina systrar för att de är starka individer! Jag längtar till den dagen då jag får smälla er på käften och stänga dörren för er. För folk som er vill jag inte ha i mitt liv.. Äckliga egoistiska människor som bara tänker på sig själva. Ni är patetiska och sorgliga.

Spela era falska roller nu och låt er få låtsas vara martyrer. En dag kommer vi bli starkare och då jävlar ska jag fan få er att ångra allt ni någonsin har gjort. För VI är bättre människor än er. Vi tänker rent, vi agerar vackert och vi vill väl. Vi gör aldrig något för att såra någon och vi vill alltid det bästa för andra människor. Vi blir GLADA när någon annan lyckas och ber för att folk ska få det bra. Vi är bättre än er och den kunskapen ska jag alltid bära med mig.

Det är jag och min familj. Ni alla andra som tror att ni är bättre bara för att ni har mer pengar, bättre jobb och lyxigare liv. Ni borde ta er en närmare titt på era patetiska liv. Allt ni tänker på är pengar, pengar och mera pengar. Allt för att skryta om ert fina hus, fina kläder och bilar. Innerst inne är ni fattiga för ni har inget. Ni har inte familjeband, ni har ingen att luta er mot och ni har ingen kärlek i ert liv. Ja, min familj har inte rikedomar i överflöd men vi har varandra. Vi har kärlek, respekt och omtanke. Vi bryr oss om varandra och det räcker, gott och väl.

Så.. Fortsätt leva ert liv på det sättet ni gör. Trampa på oss, svär åt oss och snacka skit bakom våra ryggar. En vacker dag kommer ni få tillbaka allt skit ni har gjort. Det kallas karma, era jävlar.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0