Jahapp...

Jag for iväg till kusinen min och åt som bara den (ja, SATS.. jag kommer snart!). Nej, nu har magen dallrat alltför mycket och låren.. de ska vi inte snacka om. Mamma har en kompis som har tre döttrar (har skrivit om dem tidigare, från en av deras födelsedagar). Vilka ben, säger jag bara. Mitt mål är att få som deras ben - om det går. Om jag var dem hade jag gått runt med shorts hela året om. Istället är jag fast med mina val lår och kritvita som snön. Blä!

Nejnej, jag längtar till SATS. Faktiskt. Jag måste bara köpa träningsbyxor och skor. Jag ska försöka fixa det under sommaren. Jag kanske hinner in till H&M imorgon i Uppsala, om min travelling partner vill. Juste, min lilla reskompis ska följa med. Yey! :)

Snart kommer min kusin och då ska vi göra lite myspys med plock-mat. Ja, mera mat.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0