OH MY GAAAD!

Drog iväg till Sats klockan elva för att träna på gymmet. Vi går in för att checka in och då stoppar en av tränarna oss. Hon praktiskt taget TVINGAR oss att träna Sats CorePulse (55 minuter!!) och vi vågar inte säga emot. Så vi tränade det istället för gymmet. Jag har ont på ställen jag inte ens visste att det fanns muskler.. eller något alls överhuvudtaget. Jag dooooooog!!

Det ser sjukt enkelt ut men fy fan!! Alla var röda, trötta, svettiga och såg döda ut. Det var roligt så jag är glad att hon tvingade dit oss men.. guuuud! Vilken kamp! Imorgon ska jag INTE träna utan låta kroppen vila ut. Nej, jag älskar SATS. Kombinationen, tränarna och ja, allt.

OCH inte nog med det - Om man tränar två gånger i veckan får man en present efter tio gånger. Woho! Det tar inte stopp här, inte. Tränar man Onsdagspasset (07:15) tio gånger får man en tidig julklapp! Marina säger: JA! Jag älskar sånt för att man har något att se fram emot. Jag vet att presenterna kommer vara löjliga men ändå. Det är roligt.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0