Ojoj..

Vilken drama det blev igår för DJ och Evan. Helt otroligt! Jag stod i chock när de berättade allt. Men jag hoppas (eller jag VET) att de kommer inse väldigt snart att du inte ens är värd uppmärksamheten. Om jag var dem hade jag bara låtit den här situationen passera och strunta i det. I slutändan är det bäst att bara låta det hela vara.

Du hade kunnat göra allt SÅ mycket bättre och blivit en del av deras familj, blivit en del av DJ och Evans systerskap men du valde att göra det tvärt emot. Du kunde ha deras stöd, respekt och kärlek om du bara hade vetat hur man beter sig. Du kunde ha haft två systrar nu istället för två fiender. Jag antar att varje människa gör sina egna val och du har tydligen gjort ditt val. Och du får nog stå för ditt kast för den här gången.

Nu ska jag träna och jag har tillräcklig med ilska inom mig för att göra grymt bra ifrån mig!

Ps: DJ och Evan, jag är grymt stolt över er att ni står på er, att ni är starka. Håll ihop och låt aldrig någon trycka ner er! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0