Pjuhh...

Idag har jag gjort MYCKET. Suttit med gammel-mormor, städat bilen, vaxat benen, duschat, sprungit iväg och köpt en present till min syster (ni ska få se sen.. jag har velat ha en sån i ett halvår nu och upptäckte att hon ville detsamma!). Efter det handlade vi lite smågrejer till syrrans tårta, fixade upp mig lite och åkte iväg till min kusin. Där satt vi ett tag och vid sju skjutsade jag mamma till Willys där vi handlade stort. Och nu.. Nu är jag hemma. Snart ska vi fira Syrran och jag ska få ge henne presenten. Hoppas hon blir glad! :)

Ja, sen ska jag försöka plugga. Jag måste.



Såhär såg jag ut idag.
Ja, med mina tjocka ögonbryn.
Jag "sparar" så att jag kan forma
dem hur jag vill sen.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0