Thomas Sabo

Tidigare nämnde jag att jag köpte berlock-armband till systern min. Jag har länge velat ha en sån och jag har några få utvalde saker.



Lång historia :)



Jag anser att barn är en gåva och
jag vill ha barn, mer än något annat.



Mitt stjärntecken - bästa.



Min tro - för mig är den det bästa.
Gud har varit där för mig på ett sätt
jag inte kan förklara.



Fred - vem vill inte ha det?



Påminner mig om den bästa personen i mitt liv :)



Jag är kvinna och grymt stolt över det :)


Jag älskar att resa! :)

Alla bilder är lånade från Thomas Sabos hemsida.

Det finns mer som jag skulle vilja ha men som jag tyvärr inte hittade. Jag skulle vilja ha en snöflinga, en bänk (lång historia), något som symboliserar mina föräldrar och min familj. Ett fint hjärta för kärlek skulle vara fint. Ja, mycket mer. Men det lär nog komma. :)

Jag ska nog börja snart med min samling - jag ser fram emot det. YEY!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0