Woho!

Det var jätte roligt igår med hela tjocka släkten och nykomligen Olle. Han verkade stormtrivas och jag hoppas att han kände sig välkommen! :) Tyvärr tog jag inte med mig kameran vilket jag ångrar väldigt mycket. Åh, typiskt mig. Nästa gång ska jag ta med mig den.. Eller nej, nu ska den följa med mig överallt. Punkt slut. Jag har några bilder på oss som ni kan få se lite senare. Min röda dator (sitter på rosan nu) är helt.. ja, laddaren fungerar inte som den ska. Den laddar inte och jag förstår inte varför.

Iallafall... Strax ska vi iväg för att hämta upp Asrin, åka till Jysk (hehe) och sedan Willys. Där ska vi handla en massa saker för att ta det till DJ och Evan. Vi ska ha middag, tacos-kväll. Det kommer bli så trevligt. Jag SKA ta med mig kameran. I don't care. Vi ska tramsa oss rejält! Åh, vad roligt. Mysigt att några av tjejerna är samlade för att skvallra lite. Det är min syster som fyllde år för två veckor sedan och eftersom DJ och Evan tyvärr inte kunde närvara (på grund av vissa obetydliga människor) tänkte syrran min ha en middag. Eftersom vårt hem är så litet erbjöd DJ att vi kunde ha det hos dem. Yey! :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0