Jag vet inget.

Jag hatar att bli anklagad för saker, speciellt av anonyma personer. Folk som inte känner mig, som inte vet hur jag är som person, vet något om mina principer eller åsikter.

Jag hatar att saker och ting blir fel, att det sårar människor. Även om jag aldrig gör något medvetet för att såra en person, oavsett om jag känner denne eller inte, så hatar jag känslan av att veta att någon är ledsen på grund av mig. Jag hatar tanken av att det är någon därute, som inte känner mig, men hatar mig trots allt.

Jag hatar vissa saker som händer, utan att man kan göra något åt saken. Men jag vet att jag aldrig har gjort något medvetet, men jag kan iallafall stå för mina egna åsikter. Jag skulle aldrig stå bakom en datorskärm, en dolt nummer eller söka efter anonymitet när det handlar om vad jag tycker och tänker.

Jag antar att saker och ting sker för en anledning.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0