Lördag.

Mamma har gjort mega goda kycklingvingar med pommes frites. Vi har en massa godsaker som också väntar. Åh, jag fattar inte att jag ska få äta KÖTT!!!! :) Hehehe.. Love it.

Idag var det så fint väder att jag och mina två systrar for iväg till Görväln. Tog ett par foton men har ej lagt in dem i datorn. Det var så VARMT och skönt. Vi hade inte ens jackor. Dock var vattnet fortfarande is. Så, än är det mycket kvar. Hehe.. Sedan kom vi hem, for iväg och köpte syrrans favorit tårta och sedan satt vi på balkongen. Yey! Mysdag.

Senare på kvällen ska vi iväg till Donken med DJ, lilla nötten. :) Som Domaren sa: I vilket fall som helst, så har DJ alltid kommit tillbaka. Ni fattar inte vad jag menar, men de som bör veta vet. :)

Well, nu ska jag gå och lukta på maten.

Ps: kom på två saker till till min "Önskelista". Presentkort på STADIUM (försökte luska ut vad Domaren hade köpt och ett tag trodde jag att det var det.. men men) och sedan Prinssesa och Grodan på DVD. Det är nummer 49, tror jag, på Disney Klassiker. YEY!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0