Oh!

Imorgon är det min birthday men jag är så slutkörd.

Heltidsjobb, 90 högskolepoäng. Det är en aning för mycket för mig, tror jag. Jag vill dock ändå klara detta. Eller, jag SKA klara detta. Eller hur? Det går. Bara man har viljan. Och en bra handledare. Jag hoppas han hör av sig snart för jag ORKAR inte göra mitt examensarbete under sommaren. Jag vill bara komma hem efter examensceremonin den 7 juni och bara SLÄNGA ALLT SOM HAR MED SKOLAN ATT GÖRA!

Well, well. Jag vet att min blogg inte är världens roligaste men jag kan nästan inte göra ett skit när jag kommer hem på grund av trötthet. Sedan har jag en massa prov/inlämningar att rätta. Blä!

Lägger upp en bild på Steffy då hon sover. En liten flicka som gör mig så sjukt glad! :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0