Önskelista.

Eftersom jag fyller år snart ska jag göra en önskelista (ingen bryr sig om den ändå men men). Detta är riktad mot min familj. LÄS NOGA SYSTRAR :) Domaren har redan köpt något som han vägrar säga vad det är.

- Redkenprodukten för mitt hår. Den börjar ta slut tack vare en viss liten syster, som fortfarande vägrar erkänna.
- Jeansshorts.
- Biobiljetter, höhö.
- Thomas Sabo (fast den är så onödig dyr...)
- I.D smink, pulvret. Jag råkade tappa den :(

Så, det var nog allt. :D Gå och köp nu, älskade familj. Jag ska nog skriva upp den på papper och lägga upp den på kylskåpet.

Well, well.. Jag ska dra med syrran D, mamma och pappa till Görväln och fota lite. Yey!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0