Pjuh.

Jag är stressad. Inte så att jag springer hit och dit, kan knappt andas och allt det där. Utan bara stressad. Jag tänker på allt jag har och hur jag ska gå tillväga. Är så stressad, inombords. Jag tänker, tänker, tänker och grubblar. På allt.

Det privata också. Känns som om allt är konstigt nu, med vissa saker. Jag fick rådet att lägga allt vid sidan om, för studiernas/jobbet skull. Jag tänker lyssna på det rådet. Jag måste bara lägga undan alla negativa tankar åt sidan och bara fokusera på det här.

På onsdag får jag veta om min uppsats kommer hinna bli klar, eller vad det är som måste fixas. Även Religion C uppsatsen går igenom en granskning nu och jag hoppas att han inte kommer med anmärkningar. Att han skriver: "Du är klar". Gud vad lycklig jag kommer bli.

Sedan geografin.. Den måste jag sätta mig ned och göra snart. Måste nog ta kontakt med henne, handledaren där, också.

Åh.. Jobb, jobb.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0