Söndag.

Påsken är över.. eller snart iallafall.

Idag fick jag saker bekräftat - jag gillar inte människor. Om jag fick välja hade jag flyttat till Skottland/Irland (för naturen) och bott i en liten stuga med massa massa natur, grönt och blommor. Långt bort från alla. Att vakna varje dag och jobba på en åker, att ha sin egen åker.

Jag är så trött på att folk ljuger, bedrar, tänker på sig själva, trycker ner hela tiden.. Låter en aldrig blomstra. Dystra tankar på påsken men så är det. Jag har tröttnat på det här. Jag vill bara bort. Vara ensam, med folk JAG bryr mig om.

Jag är målmedveten, ärlig och vet vad jag vill. Hädanefter ska jag bara söka mig till sådana människor (ja, förutom DJ för hon är förvirrad, för blyg för att våga säga vad hon vill och hon har ingen aning om vad hon vill, haha.. Men det är DJ, haha!)

Shululu.


Speak up!
Dj

Hahaha det är jag det förvirrad på högsta grad..:)

2010-04-05 @ 00:59:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0