YES!

Seger.

Jag är klar med kurs 1 av 3. Två kvar, hoppas hoppas jag klarar alla dem. Examen!

Jag skickade även in en "ny" upplaga av religion C uppsatsen. Hoppas hoppas hoppas att han inte har något att klaga över. Då är jag klar med den. Åh, tusentals kilon ramlar ner från mina axlar. Hoppas. Annars får jag ägna en hel dag åt bara den uppsatsen.

Sen är det examensarbetet. Det allra viktigaste. Han verkar inte ha riktigt koll, denna. Eller, han verkar ha FÖR MYCKET att göra. Han fick ju oss också eftersom vår handledare blev sjuk. Men men, jag ska maila honom och hör han inte av sig under veckan ska jag leta efter en ny handledare. Eller hur? Jag orkar inte med att jag senare kommer få sitta under sommaren och göra detta arbete på grund av ingen handledningstid.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0