HAHA!

Helt sjukt vilken dag.. Vilket telefonsamtal jag fick nyss. Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle få ett sådant samtal som kunde göra mig SÅ arg. Jag skakade av ilska, mest för att jag är HELT FUCKING OSKYLDIG. Jag hatar när folk anklagar mig för saker.. hatar det och speciellt när de egentligen inte vet ett skit.

Men sånt händer. Det är bara att damma bort all smuts för jag vet att jag inte har gjort något fel förutom att ha försökt vara en god vän. Det är det enda. Resten är bara bullshit. Men jag vet och den andra personen vet också att denne har agerat fel för den här person VET att jag var en god vän, helt ärlig och ville andras bästa.

En sak ni ska tänka på är att alltid vara ärliga, oavsett hur fel era misstag är. För det är ärligheten som bygger upp er. Stärker er. Gör er mer hederliga att ha vid sidan om. Alla gör sina misstag men få står för dem. Jag kan säga att jag är en av de få som vågar. Det är jag grymt stolt över.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0