Inception.

Igår gick jag och Serkan för att se den. DJ dök inte upp så det blev jag och han så jag mordhotade honom om han skulle prata. Han har en tendens att prata sönder en film vilket jag AVSKYR. Stackarn var tyst under hela filmen men den var SÅ GRYM! Lång, ja men värt! Älskar Leonardo DiCaprio, han är alldeles för underskattad i Hollywood. Mer rosor till honom!

Filmen var ju härlig men.. jag skulle vilja se den IGEN. Jag tror det behövs för att förstå den mycket mer! För er som inte har sett den: SE DEN!




Speak up!
Anonym

Den är jättebra. Såg den för några veckor sen. Jag tror också att det är bra att se om den. Och Leo tycker jag med är en bra skådis. Han var bra i Shutter Island med.

2010-08-30 @ 19:25:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0