Såja.

Söndag. Imorgon jobbar jag (ska egentligen inte göra det, är ledig på måndagar och tisdagar men en lärare är borta och jag hoppar in!) och ja, då börjar det på allvar serö.

Idag har jag lite att göra. Jag ska främst hem till Emy nu och fixa ögonbrynen (det behövs rejääält!), sen ska jag träffa DJ och skvallra ENORMT mycket och berätta alla skvallerskit som har hänt. (vissa är ju assholes rakt över!) Sedan ska jag jobba en aning, bli färdig med arbetsschemor och hela köret.. vara hundra procent redo för undervisning imorgon. Sedan är det hopp in i duschen, fixa matlåda och invänta morgondagen. Oj, vilket spännande liv jag har.

Igår var vi hos Åsa och hade hemmafest med massa sprit. Åsa blev så full att hon däckade strax innan ett men det var hennes födelsedag plus bye-bye party eftersom hon flyttar till Belgien i ett helt år. Jag har tyvärr inga bilder men får se om någon annan har. Well..

Nu drar jag.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0