Sjuk och gör detta..

Namn: Marina.

Piercingar: Nope.. eller öronen men de har väl stängts nu.

Tatueringar: Snart, snart, snart.. DJ, du har lovat mig att släpa mig dit!

Längd: 1.60 cm.

Skostorlek: 36.

Hårfärg: Bruntrött.

Fräknar: Nej men jag önskar att jag hade! Så gulligt :)

Motto: Oj.. nemo saltat sobrius men det är inte riktigt ett "motto".

Kär? Ja.

Önskar du att du bodde någon annanstans? Allt för ofta.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland.
Dricker du? Jag och mina systrar kallas för "Systrarna Svamp" av en anledning.

Röker du? Nej!

Vilket schampoo använder du? Just nu är det Dove och Redken.

Vilken parfym använder du? Alltid i mitt hjärta - Laura Biagotti!

Vad är du rädd för? Djur, faktiskt. (mest hundar och katter!) men även mörker.  

Gillar du att tvätta? Gör det så sällan men kan tänka mig att jag inte kommer gilla det.

Gillar du berg- och dalbanor? YES!!! :)


Senaste...

Filmen du hyrde? Får filmer från lovefilm och det var "The duchess"

Filmen du köpte? Bridget Jones Diary (och det var ett jävligt bra tag sedan!)

Låten du hörde: Oj, minns inte.

Låten du laddade ner? Det vackraste jag vet (älskar den låten!)

Personen du ringde? Lillsyrran.

Personen som ringde dig? Mamma.

TV-program du såg? Sex and the city :)

Person du tänkte på? Lara.


Favorit...

Låt: Det är den där "no speak americano" något. För tillfället då..

Sak att göra: Träna, vilket jag inte har gjort på LÄNGE.

Sport: Fotboll.

Dryck: Rött.

Kläder: Leggins med pösig tunika/klänning.

Film: Gudfadern/Stolthet & Fördom (man måste ju vara flickaktig också!)

Bil: Vet ej.

Serie: Sex and the city, Seinfeld och ALLY MCBEAL :D


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Oui.

Gråtit över en flicka? Nja.. Grät när jag sa hejdå till Lara efter att ha varit med henne VARJE DAG i en månad och tvingades säga hejdå för att inte ses på flera flera år :(

Ljugit för någon? Ja.

Varit i slagsmål? Yupp, det kan man inte tro men så är det!

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL? Hahahaha, ja!


Antal...

Gånger du varit kär? Två gånger.

Gånger ditt hjärta brustit? Ett par gånger, av många olika skäl.

Hjärtan brustet på grund av dig? Av de jag vet - en, men den har läkt!

Tjejer du kysst? Hm, tror två..

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? DJ och Sevve.. Och Serkanovic.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hela tiden ju! :)


Senaste...

Boken du läste? Läste ut "November i mitt hjärta" och läser nu en läskig bok av Stephen King.

Personen du fick e-mail av? Från min handledare som ville att jag skulle maila min uppsats. Religion C :)

Personen du fick brev av? Välkomstbrev för att jag har kommit in på socionomprogrammet.

Personen du fick sms av? Domaren.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår.

Saken du köpte? En bok.


Vad har du gjort idag? Städat, varit med DJ och sedan for iväg till mormor och var med släkten.
Var det kul? Japp!

Brukar du svära mycket? Ja, faktiskt.

När stiger du upp på morgonen? Beror på vad man måste göra.
Vad har du på dig? Pyjamas från Victoria Secret (älskar dem!) och ett vitt linne.

Vad ska du göra ikväll? Ruttna hemma och kanske läsa lite ur min skräckroman!
Vad är du allergisk mot? Nötter (men äter de ändå och det slutar med att näsan får panik!)

Var har du ont? Huvudet och ryggen.

Använder du hårspray Sällan.

Kan du stå på händer? Nej.

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen.

Salt eller socker? Beror på vad man äter...

Gillar du ketchup? Ja, faktiskt.

Är du glad nu? Jag tror att även om man har så många motgångar som jag har just nu krävs det att man ler vidare för att klara av dagen så ja, jag är nog glad trots allt.

Var du glad igår? Ja.

Vad dansar du till? Musik...

Stockholm är... ? min stad.

Göteborg är... ? en trevlig plats att besöka.

Kan du sjunga? HAHAHA, de dödar vänder sig i graven!

Spaghetti eller makaroner? Båda och. mat! :)

Land du vill besöka? Allt, allt, allt... :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0