Ska lägga in..

Igår jobbade jag fram till tre. Vi hade fotografering för Friends. Jag är medlem där nu, som ledaren höhö :) Jag tycker det är roligt eftersom jag HATAR mobbing. Det värsta som finns och jag tycker att alla lärare borde utbildas för att veta exakt vad som ska göras ifall sådant dyker upp.

Efter det träffade jag As och Soma. Jag pratade ut om vissa saker, de gav mig tips. Vi fick nyheter från Soma men jag vet inte om jag får berätta det ÄN. Efter det for jag iväg till min kusin och träffade lilla Kristell och sedan Alexandra. Hon hade gjort myspys middag med levande ljus, drinkar och massa annat gott! :) Värsta tacos-kvällen med massa tjejsnack. Det behövdes verkligen!

Och nu ska jag iväg till Kista för att träffa Sevve men fick SMS alldeles nyss där hon säger att hon är sjuk. Ska bio idag, se Inception med DJ och Serkanovic!

Det ska bli mer bilder på bloggen.. Min fina Canon bara ruttnar just nu och skriker på mig att fota. Men ja, jag lovar.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0