60 frågor..

1. Vad är ditt mellannamn? Jag har inget mellannamn.
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag är väldigt nöjd med mitt namn faktiskt. Döpt efter min faster.
3. Är du i ett förhållande nu? Ja.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? I år (mer bestämt: 14 september) blir det tre(!) år!
5. Vem var du tillsammans med sist? Är tillsammans med den jag var tillsammans sist, höhö :)
6. Får man fråga varför det tog slut? Det har inte tagit slut...
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja, det har jag.
8. Vem vet mest om dig? Hm, måste nog svara Domaren. Han vet nog MEST MEST om mig. :)
9. Vad gör du på fredagskvällar? Ruttnar för det mesta.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Sett många som är bra fast Disney filmer tar ju ända priset för allt. :)
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej.
12. Har du någonsin varit full? Ja, haha.. Många gånger.
13. Har du testat droger? Nej, man ska ha sina gränser.
14. Röker du? Ja, värsta skorstenen. Alla som känner mig vet hur MYCKET jag hatar rökning!
15. Snusar du? Hände en gång och det var mest för skojs skull och så var det på fyllan.
16. Saknar du någon just nu? Ja, Domaren.
17. Hur mår du idag? Trött som fan och småsjuk.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Tar inte alltför många, bara vid huvudvärk och mensvärk.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Läste Historia B och väntade på bättre tider.
20. Bästa minnet från sommaren? Las Vegas, baby!
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Las Vegas.
22. När var du där? Somras, juni månaden.
23. Är du rasist? Nej men har vissa fördomar, såklart. Alla har det.
24. Har du helt svenskt ursprung? Nope.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Även om jag säger namnet kommer knappt 2 procent veta vart det ligger men hajem yes :P
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Åh, hatar såna här frågor men det är ju olika. Om man ska kolla på mitt "pojkvänregister" så är det ju utländska killar, enbart. Men visst har jag tyckt att flertal svenska killar har varit grymt attraktiva.
27. Ser du fram emot någonting just nu? Examen och få ett jobb, samla pengar och sikta på mitt mål!
28. Sköter du skolan? Ja, faktiskt.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Så länge man klarar kurserna är man heeelt nöjd!
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? Fick MVG+ på några uppsatser en gång :)
31. Vilket ämne var det? SO, såklart! :)
32. Har du fått ig på ett prov? Ja, faktiskt. *snyft*
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej, haha.. Jag är så omusikalisk som fan.
34. Anser du dig vara intelligent? Ingen Einsten direkt men det finns en hel del däruppe som fungerar perfecto.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Den kommer. Snart! :)
36. Vilken va den värsta tiden då? Sommaren då jag slutade femman.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja, otroligt. Men tack vare ljuset i mitt liv så har jag faktiskt mått hundra gånger bättre än någonsin.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Med smörkniven. :)
39. Har du haft sömnproblem? Ja, lider ju av restless legs så sömnproblem är bara förnamnet.
40. Hur ofta gråter du? Väldigt sällan.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Blir arg.. hahaha..
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Domaren, mina systrar/morsan.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej, är så sjuuuukt grymt nöjd med det val jag gjorde som ledde till att jag fick min Domare.
44. Vilken klass går du i nu? AUO III, Lärarprogrammet.
45. Vilken skola? Uppsala!
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej.
47. Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag lyckats bevisa sådär konkret men starka misstankar har funnits!
48. Är du stolt över dig själv? Ja, ibland.. Ibland lite mindre stolt men men..
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är ärlig, ambitiös och vet vad jag vill med mitt liv.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mina ögonfransar och mitt hår.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Jag tror inte det, va.. Haha..
52. Cider elller öl? Cider.. Största mesen, hej!
53. Har du några talanger? Jag kan vrida armen, runt. Jätte äckligt tycker de flesta men jag har aldrig fattat att det är "onormalt" haha..
54. Vet du om någon är kär i dig? Jag hoppas att Domaren är kär i mig. Är du det? :)
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja, tyvärr existerar de. Höhö, nej... Såklart. De är mina närmaste vänner.
56. Vad står det i ditt senaste sms? "Får man komma ner eller?"
57. Hur lång är du? 1,60.
58. Hur mycket väger du? 56 kg.. Hullbull Marina :)
59. Vilken storlek har du på kläderna? Öhm.. Oj. Medium/small? Vet inte. Fast uppe (på grund av obefintliga bröst) så är det S eller XS (grymt okvinnligt men men)
60. Har du svarat ärligt? Ja, vissa ville jag inte svara på men då tänkte jag: Nej, nu fan ska jag svara helt och hållet ärligt. Och yey, klarade det. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0