Give me.

Namn: Marina.

Födelseplats: Libanon, Beirut.

Bor: Jakobsberg

Ögonfärg: Bruna.

Hårfärg: Bruntrött.

Skostorlek: 36.

Civilstatus: Pojkvän.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Skor som du bar idag: Ljusbruna "uggs", haha..

Rädsla: För mycket.

Första tanke när du vaknar: NEEEEEEEEEEEEEEJ, VARFÖR?!

När somnar du: Titt som tätt, jag lovar. Är trött konstant.

Pepsi eller Coca Cola: Pepsi Max!

McDonalds eller Frasses: Mcdodooooo.

Vans eller Converse: Converse.. Vet inte ens vad Vans är. :$

Lipton Ice Tea eller Nestea: Inget, tror jag. Nä.

Choklad eller vaniljglass: Vaniljglass (med chokladbitar i. Det är SÅ gott!)

Svär du? Rätt så mycket, ja. Speciellt när jag är arg.

Sjunger du? Falskt, ja. :)

Duschar du varje dag? Ja, jag måste. Mår dåligt annars.

Röker du? NEJ!

Gillar du skolan? Nja, med tanke på att jag ska bli lärare så måste jag älska det, hehe.

Har du bra självförtroende? Ibland. Ibland inte.

Kommer du överens med dina föräldrar? Ja, vi är bästisar :)


Har du druckit alkohol den här månaden? Vin, rött. Always.

Har du ätit sushi? Ja, fast.. nja. Ain't my thing.

Har du stått på scen? Ja, haha.

Har du någon gång stulit något? Oh, ja.. Man är väl ung och dum. :)

Har du rakat dig den här veckan? Nej, hårig flicka. :p

Har du kysst någon idag? Nope.

Har du kramat någon idag? Steffy.. fast hon luktade, haha.

Har du haft sex den här månaden? Nej.

Har du någonsin däckat eller varit jättefull? Jättefull har jag varit men aldrig däckat.

Har du blivit kallad hora? Ja. Assholes.

Har du blivit nerslagen? Nej och jag hoppas att jag aldrig blir det.

Har du busringt någon? Hihi, ja. Fåntratt värre.

Hr du någonsin kastat en sten på nån ruta? Ja, men den var redan sönder.

Hur vill du dö? Somna in.

Vad vill du bli när du blir gammal? Lärarinna, författarinna och/eller professor/ägare till en privat skola. Hej drömmare! :)

Antal människor du skulle ge ditt liv för? 5.

Antal CD-skivor du äger? 1 eller två?

Antal piercings? 2, öronen hallå!

Antal tatueringar? 0 fortfarande. Jag hatar det här. Vill ha den!

Hur många gånger har du varit med i tidningen? En gång, med Göran Persson, haha. Neej, har varit med en annan gång också.. För något med ungdomar och sånt. Kommer inte ihåg.

Vad ska du göra i sommar? Ta examen (snälla snälla!)

Vad ska du göra i vinter? Planera. :)

När tar du studenten? Jag har redan tagit den. 2006, baby!

Vad gör du efter gymnasiet? Just nu är jag på min sista termin av lärarprogrammet. WOHO!

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ja.

Vad händer till helgen? Plugg, träning.. och mera plugg. Och sen lite Asi-serie (för er som fattar, hehe).

Vad vill du helst göra just nu? Vara på en strand med 30+.

Vill du ha pojk/flickvän? Ja, jag har ju en liten pojke pojke som är så söt.

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Vet inte.. Helheten. Gillar killar som har hjärna..

Vem är den perversaste person du känner? Oj.. hm.. Vet faktiskt inte.

 

Well, that's it. :)



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0