Klänning.

Jag har hittat en klänning till min kusins bröllop. Den är rosa och jag har bett Domaren att ha på sig en rosa skjorta! Den är rätt så gullig, lite cupcake feeling över det hela. Rosa, såklart. Nu måste jag bara hitta skor.

Idag har jag gjort ALLT förutom att ha pluggat. Till och med gått ut i det här skitvädret. Först vaknade vi och jag mådde jätte jätte dåligt. Jag åt lite och sedan gick vi iväg hem till min morbror där min kusin bor (hon som gifter sig) och där fixade vi hennes superfina bröllopskort. Så enkla och fina!

Efter det gick vi och handlade lite och gick hem till (tant) Seta och hennes dotter och dottersdotter var där. Eller ja, det var massa folk och det var roligt. Jag ska be tant Seta att ta bort underlaget av klänningen för den är lite föööör puffig.

Tänkte lägga in lite bilder här men tydligen fungerar inte min mobil. Ni får se sen :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0