Dagböcker.

Jag började skriva dagbok när jag flyttade till Stockholm, det vill säga klass 4. Jag hade massvis med dagböcker men valde att slänga bort allt. Jag tror dock mamma har gömt några men ja, det är inget jag vill behålla. Sedan tog bloggen över och jag började betrakta denna som en dagbok. Problemet är att jag berättar aldrig mina privata känslor och det som står i bloggen är ungefär 40% av mitt liv och jag vill inte enbart minnas dessa småtal utan jag vill ha de allra privata delarna av mitt liv. Så därför är jag på jakt efter en ny dagbok för jag känner att mitt liv kommer nå en ny milstolpe som kommer innebära en helt ny start och då vill jag dokumentera ALLT. Alla tankar, känslor, funderingar, rädslor.. Ja, allt ska skrivas ner.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0