Pusta ut.

Jag har gått runt och oroat mig för en sak som har med min pojkvän att göra. Men nu vet vi att det inte är någon fara och han mår prima skinka (eller ja, dem välfungerande delarna iallafall höhöhöhöhöhöhö). Så skönt att ha DET ur tankarna för det var verkligen jobbigt att tänka tanken. Well, well.. Nu är det över.

AUO III ska höra av sig den 7 januari så vi får hålla tummarna för MIG! :)

Jag har iallafall pluggat typ i en halvtimme idag. Jag gick iväg till mormor och träffade några av mina kusiner och retade dem. Nu sitter jag med min mjukisdress och "låtsas-brasa". Haha, på bilden kan ni se datorn då jag försökte web-fota brasan, haha.



 

 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0