Åh, ljuva sommar.

Vad jag INTE vill att sommaren ska ta slut. Jag älskar älskar älskar sommaren, solen, sommarnätterna.. allt i dess härlighet samlat i ett. Jag slänger in lite bilder på när vi var och badade, käkade hos DJ och sedan när vi var på farsans ställe idag och "jobbade".



Åh, älskar sommaren :D



Fanta har sina goda stunder :D

 



Jag visar the good style.

 



Jag försöker förbättra mig :)

 



Schnyyggga lillsyster (plus lite av min röv!)

 



Syrran som inte tål solljus :D

 



Åh, älskar värmen.. :$

 



Med en glass i min mun och i sandaler av plast... :)

 



Jag går iväg för att rädda DJ, som skar sig rejält när vi tog oss ett dopp!



Bandage :P

 



Vissa gav upp solvärmen efter ett tag.

 



Lillsyrran klev in i vattnet MED kläderna på!

 






Vi lagade mat...

 



DJ leker grymt engagerad.

 



Vi lagade inget avancerat... som ni ser.. men hade ni sett oss hade ni trott
att det var världens mest komplicerade maträtt, haha.

 



Dukat, uppätet och klart :D

 






Vi underhöll oss med pappas förstorningsglas.

 



Som sagt..

 



DJ fick en stor haka :D



Carin underhöll oss.

 



Och vi åt.. såklart.

 



Och kollade på film.. eller svensk dokumentär om "Mio", en förortskille i Fisksätra(?)


Well.. that's all for today! :D

 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0