Åh..

Jag vet att jag kom hem från en resa inte alltför så länge sedan men jag vill ut igen. Vill åka någonstans, långt bort. Strand, bad, sol, söta drinkar, fest, inga problem... massa mat. Åh!

Jag och tjejerna pratade om att åka till Egypten (med då blir det också med Soma och Asrin, som jag aldrig har rest med tidigare). Men det är till nästa år, om det nu blir av. Men nu då? Vart? hur? med vem? Vill bara åka iväg.

Jag har lust att åka iväg till Kroatien eller Portugal! Till vintern snackar jag och DJ om att åka till Thailand.. men det har länge varit en "dröm" så vi får se. En tös har alltid rätt att drömma, eller hur!? :)



Såhär glad vill jag att  min mage ska vara igen! :)



Speak up!
Dj

jag ångrar att vi kom tebax från zakynthos..:(

2010-07-09 @ 18:02:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0