Söndagsgrillning.

Slänger in några bilder från grillningen hemma hos Domaren :)



Vi pallar äpplen... :$



Och sedan åt vi dem, haha..



Syrran C härmar någon.. HAHAHAHAHA! Ser ni inte hur äcklad DJ blir?!



Schampo marinerar, vi andra tittade på.



Vissa startade grillen.



Medan andra satt och njöt av solen :)



Emil visar sitt riktiga jag..



Men han är ändå så himla söt!



Jag..



Micken användes flitigt av Domaren.



Nima hurrar!



Gillar den här bilden!



Serdar rörde sig inte ur fläcken på tre timmar! (utan överdrift!)



Jag gillar den här bilden på Nima.. den ser så reklamig ut :)



Mina snygga lånade tofflor.



Några..



Oh så hot!



Domaren skrattar.. som vanligt.



Jag fick tipset att titta på mig själv nära glasögonen!



Carlsberg... probably the best beer in the world!



Öhm, ja! Nozhan och Schampo hade det ganska roligt med kameran!


Well, det var bara några.. Jag tror vi lyckades trycka 290 bilder den kvällen så.. :)

 



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0