Jävla Grekland..

Jag vill inte ens åka dit. Det är SÅ jävla roligt att det börjar regna dagen INNAN vi åker och fortsätter till nästsista dagen vi är där. EFTER det ska det tydligen bli 35 grader... VA?! Huuuuuur i helvete kan man ha så jävla otur?! HUR?! Får jag inte njuta av min examen? Är det ett problem?! Får man inte ligga på en jävla vit strand och bara njuta av solen? Måste man bli bestraffad med både ÅSKA (ja, det ska tydligen bli åskstorm!!!! och regnstorm!)

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag tror mer på det sistnämnda. Ångrar så djupt att jag inte tog avbeställningsskydd. Jag ska kolla hur mycket det jävla kostar att avboka den här fittresan. Vill inte ens åka.


Speak up!
abo jalla

Lak de kommer bli fint väder

2010-06-18 @ 13:12:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0