Shopping!

Woho! Jag har köpt en långklänning (den är brun!). Äntligen!! Den var dyr men jag har ju letat ÖVERALLT och ingen talar om vart man kan köpa sådana klänningar så.. Nu fick jag tag på en iallafall! Jag köpte även bruna gladiatorskor, till Grekland (kommer dock behöva stövlar snarare än gladiator men men..)

Jag har även köpt två filter till min Canon med en väska. Yey! :) Den kommer nog inte hinna komma innan jag åker iväg till Grekland men men.. En av dessa filtrar har jag velat ha jätte länge, det är närfilter 10. Jag älskar närbilder och denna passar MOI! :)

Well, bilder får ni se sen. Min dator gick sönder igen och fick formatera om, utan att rädda något. Jag har INGA bilder kvar och min present till Steffys ett årsdag är helt borta. Den tog väldigt lång tid att göra men det är sånt som händer. Jag ska därför köpa en hårddisk eller något sånt och ha det som backup!

HAJDO!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0