Frågor med svar.

1. Vad är ditt mellannamn? Jag har inget...
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag är grymt nöjd med mitt namn. Döpt efter min vackra faster.
3. Är du i ett förhållande nu? Ja.
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? I år blir det tre år.
5. Vem var du tillsammans med sist? Innan Domaren var det McDreamy.
6. Får man fråga varför det tog slut? Vi hade en punkt i våra liv som inte stämde och det hade aldrig fungerat i längden. 
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Jag har det just nu.
8. Vem vet mest om dig? Det måste nog vara Domaren och familjen.
9. Vad gör du på fredagskvällar? Inget vettigt egentligen.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Vet inte, finns så många.
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej.
12. Har du någonsin varit full? Ja, det har hänt. Lite för ofta men det har varit torrt på sistone..
13. Har du testat droger? Nej.
14. Röker du? Nej, hatar hatar hatar det.
15. Snusar du? Nej, men jag har smakat under fyllan..
16. Saknar du någon just nu? Nja, Lara. Alltid. :)
17. Hur mår du idag? Trött.
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Tar bara då jag har mensvärk/huvudvärk.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Oj.. Hm. Läste historia B och skrev min B-uppsats plus C-uppsats. Stress.
20. Bästa minnet från sommaren? Las Vegas och Göteborg.
21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? USA, Las Vegas.
22. När var du där? Juni.
23. Är du rasist? Nej men visst bubblar det ett par fördomar inom mig. Vi alla har fördomar.
24. Har du helt svenskt ursprung? Nej.
25. Om nej, vart kommer du ifrån? Hayastan achtigem, haha.. :D
26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? Utländska killar. Även om jag inte bryr mig så mycket så dras jag mest till mörkhåriga och blablabla.. men jag har funnit ett par heta svenska killar. grr..
27. Ser du fram emot någonting just nu? Examen. GE MIG! Zakynthos. GE MIG!
28. Sköter du skolan? Ja.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Går på Universitet så det räcker med att jag klarade kursen.
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG+
31. Vilket ämne var det? Jag har fått det på olika ämnen, bland annat (mina) ämnen i SO-blocken, folkhälsokunskap, medicin och blabla.
32. Har du fått ig på ett prov? Ja, på sista tiden (universitetet) så...
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Ja, spelade samba när jag var yngre, hehe..
34. Anser du dig vara intelligent? Ja, men average. Inte över eller under skalan. 
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Jag väntar på den tiden.
36. Vilken va den värsta tiden då? Sexan-sjuan.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja, det har jag.
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej.
39. Har du haft sömnproblem? Ja med tanke på bajs restless legs.
40. Hur ofta gråter du? Väldigt sällan. Har insett att det mesta inte är värt att gråta över.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Pratar med mamma eller med mina systrar. De är dem som vill mig bäst och det är dem jag kan lita på.
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Familjen och systrarna.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej, saker och ting händer för en anledning och jag vill inte titta tillbaka. Jag känner inte att jag har förlorat något, utan jag har mycket att vinna.
44. Vilken klass går du i nu? Går inte i någon klass med program - lärarprogrammet.
45. Vilken skola? Uppsalas Universitet.
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej, jag kommer nog inte klara av att göra så mot någon!
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja.
48. Är du stolt över dig själv? Ja, faktiskt. Av många anledningar.
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag vet vad jag vill, jag är mig själv, är alltid ärlig och jag är stark. Visst låter det som att skryta men jag har vuxit så mycket på senaste tiden och har all rätt att vara stolt över mig själv. För flera år sedan skulle jag aldrig tro att jag skulle våga vara Marina till den här graden.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt hår och mina ögonfransar.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Nej..
52. Cider elller öl? Cider såklart. Saknar det. Long time no drink.
53. Har du några talanger? Öhm.. Jag är duktig på att brodera och är duktig på att göra figurer med lera. Haha, eller jag vet inte..
54. Vet du om någon är kär i dig? Nej, ingen är kär i mig.
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja, de är nog mina bästa vänner. Fast jag vill mörda dem större delar av tiden vi har tillsammans.
56. Vad står det i ditt senaste sms? "Du dör inte, Marina"
57. Hur lång är du? 1,60.
58. Hur mycket väger du? 55 kg.
59. Vilken storlek har du på kläderna? Vet inte.
60. Har du svarat ärligt? Ja, jag är faktiskt en ärlig människa.


:)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0