Fredag.

Idag for jag iväg för att shoppa lite efter träningen. Ja, det blev träning trots allt. Det är så sjukt roligt att träna och jag hoppas verkligen att jag inte blir uttråkad.

Iallafall,  jag köpte en present till mamma som "tack för att du står ut med mig och min vegan-period." Det har öppnats en ny butik här i Jakobsberg centrum och de har massa fina saker till inredningen. Mamma såg en grej till toaletten, borsten.. ni vet. Bajsborsten. Hehe. Iallafall, den var fin och hennes var sönder så jag köpte den. När jag ändå var i farten köpte jag tre jätte söta glass skålar. Lite 80-tals känsla. En rosa till mig, en blå till syrran och en gul till lillsyrran. Jag tror jag ska köpa fler. De var för söta.

Ni ska få se dem när min dator fungerar igen. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0