Imorgon.

Imorgon är det min första arbetsdag. Utan en handledare som står vid ett hörn och kontrollerar allt jag gör. Det känns lite läskigt, om jag får säga det själv. Allt som händer på plats - jag bär ansvaret. Gah!

Jag ska löneförhandla med rektorn också. Jag HATAR att löneförhandla för jag tycker det är så pinsamt att säga "ja, jag vill ha såhär mycket" och tralalalla. Men äh, det kommer gå bra. Jag ringde lärarförbundet och kollade vad som är "rätt" att få i lön eftersom jag vill inte få för lite. Viktigt: Marina måste shoppa till sommaren, haha.

En annan sak som kan kännas jobbig i och med att jag fick det här jobbet är bloggen. Eleverna kommer nog inte söka upp mig på google direkt men man är ändå orolig att de ska hitta hit. Jag vill inte att de ska veta något om mitt privata liv men samtidigt är det ju en självklarhet att folk får veta delar av mitt privatliv då jag skriver en allmän blogg. Ja, komplicerat. Jag vill ju inte lägga ner bloggen men samtidigt vill jag inte att eleverna ska se den privata sidan av mig. Jag tycker inte att det är rätt för jag vill inte veta om deras privatliv. Vi är lärare-elev, inte kompisar.

Eller, överdriver jag?


Speak up!
Evan

Är glad för din skull, hoppas allt kommer o gå bra så duktig som du är så kommer det gå super bra:)!!!KRAM <3

2010-03-24 @ 20:51:41
Marina

Tack Ev!!!!!!!!! :)

2010-03-24 @ 20:59:02
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/
Dj

Jag är skit STOLT över dej mar..:)

vet att du kommer klara det här utan tvekan..du har juh undervisat mej hoho

2010-03-24 @ 22:04:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0