Lite kort..

Lite kort om mitt liv för tillfället. Allt är stressigt.

Jag har för mycket att göra på för lite tid. Båda mina handledare har dessutom väldigt mycket att göra så de hinner inte prioritera min uppsats. Detta skrämmer mig en aning då jag MÅSTE bli klar den 19 maj.

Jag har massvis med arbete på jobbet. Det är sjukt hur stressigt allt är. Allt måste bli klart, klart, klart.

Snart är min kusins bröllop och hela tjocka släkten kommer hit. Då måste (vill) man umgås med dem. Utöver det är det en hel del som måste planeras, göras.. innan de kommer. Så, ja. Stress? Ja.

Utöver det är det en massa känslor som har börjat komma fram och jag är inte direkt bekväm med det. Det är inte den riktningen jag vill gå mot men, ja. Jag har fått möjlighet att ta distans och bara tänka ut allt. Vilket jag uppskattar. Ibland är jag inte värd att ha vissa människor i mitt liv, de är för bra för mig.

Iallafall. Det är jag, för tillfället. Mer än så kan jag inte ge. Mitt liv är en enda röra just nu.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0