Lösenord.

Jag funderar på att göra lösenord på min blogg. Min blogg har alltid varit till för vänner och jag har inte försökt göra den stor, på något vis. Nu när jag är examinerad lärare och jobbar som det känns bloggen alltför uppseendeväckande. Det känns lite för stort för mig eftersom mina elever har börjat hitta mig ute på nätet. Nu vet jag inte om de har hittat hit men det är inte så svårt att göra det. Bara att googla.

Så, jag tänker låta det vara ett tag. Kanske en vecka sen lägger jag ett lösenord. För er som vill ha det får gärna kontakta mig, via bloggen såklart och ange mailadressen så skickar jag över lösenordet till er.

Nu är inget säkert men ni märker ju hur "död" bloggen har varit. Så passa på och sno lösenordet nu (:

Hej så länge.


Speak up!
Anonym

ge mig de! =P

2010-10-20 @ 20:07:09
URL: http://viczic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0