Frågorna..

Hur gammal är du? 23... vill vara yngre haha.

Hur lång är du? 1.60 :)

Stjärntecken? Väduren!

Hur bor du? I en liten trea med min familj. När får jag något eget?

Är det din bästa bostadssituation någonsin? Nej. Det är för litet, ett badrum och ingen utrymme att få lugn och ro.

Arbetar du? Ja, som SO-lärare.

Ville du jobba med det när du var liten? Ja, alltid. Skönt att ha ett mål i livet gjort! :)

Är du nöjd med ditt liv? Nej men jag kommer dit. Det känns.

Hur långt är ditt längsta förhållande? Tre år, med Domaren.

Har du bott utomlands? Nej.

Har du en fin familj? Den bästa.

Vad är det knasigaste jobb du haft? Bauhaus. Utnyttjare!

Gillar du att resa? Det är något jag älskar alltför mycket!! Ingen når den nivån!

Vart har du varit senaste två åren? Paris, London, Las Vegas och Zakynthos.

Favoritstad? Hittills är det Paris.

Nästa resa? Jag vill resa någonstans under höstlovet (jag är ju lärare höhö!) men vi får se. Annars blir det förhoppningsvis något under vintern. Om inte det så är det Jerusalem i maj för mig.

Intressen? Läsa, lära mig nya saker, fotografera (saknar det) och umgås med folk som ger positiv energi!

Religion? Kristen ortodox. Det vackraste som finns.

Ämne i gymnasiet där du fick högst respektive lägst betyg? Fick alla MVG förutom matematiken där jag fick VG och gympan, VG (för att jag var tjej!!!)

Vad använder du för smink? I.D smink, beige ögonskugga och blusheeer.

Vad gör du regelbundet för ditt utseende? Peeling, lägger in krämer (natt/dag men har blivit sämre på det) från Lancome, använder mineralsmink. Vaxar mina ben då och då.. Armhålorna bryr jag mig inte så mycket om. Sorgligt jag vet, men vad för man inte för feminismen? HAHA!

Vem ringer du om du är ledsen? Oj, brukar helst vilja prata med mamma/systrarna.

Vem kommer snabbast över o du är ledsen? Så illa har det inte blivit men jag brukar kunna fixa det själv.

Vad gör dig glad? Starka människor som vet vad de vill med livet, min familj, resor såklart.. Känslan av frihet.


Köper du oftast till dig själv? Böcker eller "kontorsmaterial", haha.

Till hemmet? Kontorsmaterial, små inredningsdetaljer.. Jag älskar inredning.

Favoritdetalj hemma? Jag vet faktiskt inte.. Gillar helheten.

Vad är ditt nästa mål i livet?
Kunna springa 8-10 km på 40 minuter (är inte så värst imponerande men jag vill verkligen), resa till Jerusalem, Syrien för att träffa Lara och få se Rom. Jag vill även tatuera mig innan året är slut.

Vad är du mest stolt över om dig själv? Att jag är en stark person som har gått igenom mycket men är ändå glad och ler ofta. Dessutom är jag ärlig. Detta kommer aldrig ändras.

Vad arbetar du på?
Att våga bara. Våga ta första steget, våga gå på bio ensam, våga vara fri.

Vilken kroppsdel tycker du bäst om? Min näsa (inte för att den är något att skryta om men något måste man säga) och sen.. ja, min kropp är ju helt ok.

Vad i ditt ansikte tycker du bäst om? Min näsa. Räknas ögonfransar? Får beröm för dem så jag antar att de är något att tycka om :)

Vad får du ofta höra att folk tycker är fint på dig? Mitt hår och mina ögonfransar. Alex har fastnat för min rumpa också, haha!

Kännetecken på din kropp som ingen vet?
Om jag berättar så vet ju ni som läser det. Eller hur? :P

Tränar du? Japp. Älskar det!

Vad brukar folk tro om dig vid första ögonblicket? Att jag är en kaxig liten bitch. Eller så var det förut, men nu vet jag inte. Ska fråga de på mitt jobb!

Vad tänker de sedan? Att de oftast har haft fel för jag är långt ifrån en kaxig bitch. Liten är jag så.. :)

Hur vill du att folk ska se dig? Stark person, ärlig och glad.

Har du många bästa vänner? Nej men jag har upptäckt att jag hellre har få vänner är många eftersom folk tenderar att vara assholes.

Nämn ett problem du har? Jag har många problem men ska vi ta någon otroligt löjlig kan det väl vara.... att jag ställer alltför höga krav på mig själv.

Nämn något du gör när du är ensam? Läser böcker.

Hur sover du? På mage.

Finaste komplimangen du fått? Att jag är den starkaste personen denna person har träffat i sitt liv.

Ger du ofta komplimanger? Jag försöker så gott jag kan. Jag tycker folk är så snåla med fina komplimanger men jävligt snabba på att kasta ris. Eller hur? För att lyckas här i livet måste man vilja att andra lyckas!

Vad skulle du vilja kunna som du inte kan? Spela piano, prata spanska/italienska och ryska.

Nästa inköp? Bärbar DVD-spelare. Så grymt onödigt men jag fastnade!

Bästa film? Jag vet inte.. Stolthet & Fördom är ju en klassiker. Inception var ju.. jag vet inte, jag fastnade för den alltför starkt! Den rörde mig!

Musik? Det mesta, faktiskt. Men föredrar Sinatra och Bocelli vid speciella tillfällen.

Vad är det för märke på din mobil? SonyEricsson.

Senaste skoinköpet? Öööhh.. det var ett jääävligt bra tag sedan. Måste köpa stövlar OCH skor till vintern. Lön, kom nu nu nu!

Senaste middaggsmaten? Mammas mat från igår.. Vi ska äta strax.

Senaste väninna du träffade? Alexandra, på väg till yogan tillsammans :)

Något du gör som är konstigt? Jag söker allt. Om jag tittar på en film och de pratar om en sjukdom som de inte förklarar vad det är.. Då söker jag upp det och läser om det, tills jag förstår vad det är.

Hur vill du vara när du är 75år?
Jag vill titta tillbaka på mitt liv och tänka: Jag är nöjd, jag ångrar ingenting. Jag vill vara tillfredställd med mitt liv.

Har du någonsin blivit dumpad?
Nej, faktiskt inte.. Eller?

Bil du gärna kör? Jag gillar min bil, min söta Opel Astra.

Vad inspireras du av? Människor som vågar stå emot

Varför har du en blogg?
Gillar att skriva av mig. Berätta om mina tråkiga vardagar.

Vad ska du göra idag?
Alltför mycket. Men helst duscha nu.

Vad ska du göra i morgon? Träna, jobba (hemifrån då) för att fixa lite grejer till mina söta elever.

Hur ser ditt liv ut om fem år? Då vill jag ha ett eget hus, ha ett stadigt jobb och bra ekonomiskt.

Vad vill du säga till de som är yngre än du?
Gör misstag och var fri!

Vad vill du säga till alla de som är äldre än du? Minns din tid som ung.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0