Go on.

Tisdag, onsdag, torsdag, fredag... jobb. Stressigt, men ändå härligt. Jag har en hel del att göra och jag tycker allmänt synd om mina elever.

Fredag ska vi ut med Zina, för att fira hennes födelsedag. Fridays, tequila och en Marina som är glad. Lördag är det lilla Laras dop (klockan ett!) och då jävlar ska det supas där också.. för vad? Hon blir ju kristen! :) Söndag är tillägnad till yoga och även As, Soma och Mariam. Med andra ord: hektisk vecka.

Well, jag älskar livet på det sättet. Så är det bara. Önskar alla dagar var så hektiska och fyllda med äventyr, hehe.

Imorgon hoppas jag på RIKTIGT FINT VÄDER eftersom jag vill dra iväg och fota lite.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0