Mycket.

1. Har du ett par rosa string? - Nej, använder inte string.

2. Vem var den senaste du pussade? - Steffy!

3. Vad har du för bh storlek? - Det ni!

4. Trivs du med det? - Såklart, de är precis lagom.

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Öhm.. Vet inte.

6. Gillar du nån nu? - Ja, såklart.

7. Vad gjorde du inatt? - Jag läste en bok och somnade snabbt.

8. Och i förrgår natt? - Oj.. var med Dj kanske?

9. Vad gör du innan du ska sova? - Borstar tänderna, tvättar ansiktet, kryper in i sängen, tar på mig glasögonen, läser en bok en stund, stänger allt och somnar.

10. Kan du prata med din mamma om allt? -
Nja, vissa saker håller jag för mig själv.

11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Ja.

12. Har du varit gravid? - Nej.

13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Det hade jag nog blivit.


TIO FAKTA

1. Hemstad/ort: Oj. Har ingen direkt för vi har flyttat runt så mycket. Hallsberg är väl ändå platsen jag växte upp och minns med glädje.

2. Hårfärg: Brunt.

3. Längd: 1.60.

4. Frisyr: Ibland utsläppt, ibland tofs, ibland så.. ibland si.

5. Ögonfärg: Bruna.

6. Skostorlek: 36.

7. Humör: Trött och stressad.

9. Civilstatus: Jag är singel. Konstigt att skriva det men antar att det bara är att vänja sig.

10. Vänster eller högerhänt:
Höger.

 

TIO SAKER OM DITT LIV

1. Har du nånsin varit kär? - Ja, det har jag faktiskt varit.

2. Tror du på kärlek? - Ja, jag tror på kärleken till en viss grad.

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja, såklart. Finns alltid något man ångrar och önskar att man kunde göra bättre.

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nej, inte direkt. Jag vet att man kan fixa sig själv, att allt blir bra någon dag.

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja, tyvärr.

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej, faktiskt inte.

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Nej.

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Ja, det är jag nog.

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Jag önskar att vissa fortsatte vara hemliga.

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, rent utseendemässigt så tror jag på det.

 

TIO HAR DU NÅNSIN

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Haha, nja.. Tror jag aldrig har smitit ut.

2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Ja, vem har inte? Snöfall, snöstorm, jobbiga barn, stress. Ni vet.

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja, det har jag. Men man lär sig av sina misstag!

4. Har du hoppat bungy jump? - Nej men vill!!!!!

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja, en liten bilolycka.

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nja, det tror jag inte men jag kan tänka mig att jag skulle kunna!

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja, faktiskt. Vissa personer kan lika gärna dö för mig. Fast.. jag vill hellre att de lider ordentligt.

8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej, men skulle det vara så illa egentligen? Vill testa.

9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Nej.

10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja, såklart. Den suger väldigt ofta.

 

TIO KÄNSLOR

1. Saknar du någon just nu? - Ja, flera olika personer av olika skäl.

2. Är du glad? - Den känslan jag har inom mig är svår att förklara så jag låter bli.

3. Är du fundersam? - Ja, faktiskt.

4. Är du uttråkad? - Nja, händer mycket i ens liv och ja...

5. Är du tysk? - Nej.

6. Är du italienare? -
Nej, men önskar jag kunde tala språket.

7. Är du fransk? - Nej, men samma som italienskan.

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Ja och fortfarande lyckliga med varandra. 2011 blir det Silverbröllop för dessa!

9. Är du söt? - Ja, det är jag väl?

10. Är du stolt över dig själv? - Faktiskt. Jag är det. Bryr mig inte om vad andra säger. Jag har klarat av mycket i livet som jag inte tror några andra hade klarat lika bra. Jag är fortfarande glad, jag skrattar, jag ler jätte ofta och ingen kan egentligen se de mörka spåren. Det är grymt jobbat och ingen kan trycka ner mig.

 

OM DIG

1. Hur mycket är klockan just nu? - 11:17.

2. Namn? - Marina.

3. Hur många barn vill du ha? - 3 och uppåt.

4. Vill du gifta dig? - Någon gång i framtiden men inte för tillfället, nej.

 

FYRA GREJER

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej.

2. Har du en hund? - Nej, och vill inte ha heller.

3. Sover du helst själv eller med någon? - Själv.

4. Tror du på spöken? - Ja.

 

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? - Ibland, men ibland är jag väldigt nöjd med min korta längd.

2. Skulle du vilja ha sex nu? - Ge mig Arjun Rampal! (skrattar!)

3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - JA!

 

HAR:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja, såklart. Vem har inte det?

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Haha, nja. Vi är inte så känsliga av oss i den här familjen men vi visar mer än vad vi säger. Jag har aldrig tvivlat på mina föräldrars kärlek faktiskt.

3. Har du syskon? - Jag har två yngre systrar.

4. Har du någonsin haft sex med någon? - Någon? Hundratals!

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Säkert! De jävlarna..

6. Har du varit full den här månaden? - Månaden har precis börjat men nästa vecka...

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nja, lite.

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Ja. :)

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Säkert.

10. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Öhm, blä!

 

VEM:

1. Vem älskar du? - Min familj och ett par andra..

2. Vem hade du senast sex med? - Arjun Rampal, i mina drömmar.

3. Vem vill du bli full med? - Oj, ett par styckna. Systrarna Svamp.

4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - Vet inte.

5. Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma.

6. Vem är snällast i världen? - Jag..... och några till.

7. Vem vill du prata med? - Lara :(

8. Vem sov du senast med? - Ingen.

9. Vem såg dig full senast? - Systrarna, DJ.

10. Vem vet allt om dig? - Den enda som vet allt om mig är egentligen JAG men den som vet mest är väl Domaren.

11. Vem hatar du mest? - Ett par bajskluttar som har förpestat våra liv.

12. Vem kramade du senast? - Lillsyrran. Fast med tvång.

13. Vem kan berätta allt för dig? - Mina systrar. Tror jag. Och en annan människa. Och Lara. Jag vet inte om DJ berättar allt för mig för hon är ett offer-barn, höhö. :P

Well, nu orkar jag inte mer. Ska äta frukost. Har totalt glömt bort det!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0