Födelsedag!

Eftersom jag snart fyller år tänkte jag göra en lista.. Det är ju bara familjen som läser min blogg numera och detta är alltså riktat mot er Gen och Dar.. :)

Jag vill ha:
- Stadium-kort, cirka 1000 kronor helst då jag måste köpa både löparskor/gåskor och lite träningskläder.
- Vill ni vara extra schyssta får ni gärna köpa pulsklocka till mig då jag vill veta hur långt jag går/springer, vilken puls jag har och sånt.
- Grajjor till min kamera, bland annat filter och reflexskärm. Det är bara att be mig beställa så kan jag ta det på ert kort, HAHAHA!
- Krämer behövs, så det är bara att överföra 1000 kronor till mig där också.
- En rosa cykel!!!!!!!! :)

Jalla Dar.. Jalla Gen.. vazechek vor kinek indhi! :)


Speak up!
Genaa

Du är så rolig mar..

2011-04-13 @ 13:32:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0