Before I go and dream myself out of here

1. Hur gammal är du om fem år? 29!!! :(
2. Vem var den sista du träffade? Mamma som kom in nyss för att säga "god natt!"
3. Hur lång är du? 160 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Kvinnor utan män tror jag den hette. Sådär lagom poetisk för att jag och DJ skulle somna.
5. Vem ringde du senast? Oj.. ringer så sällan men mamma kanske?
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ja.." till syrran.
7. Vad är dagens planer? Dagen är ju typ slut men det var faktiskt att träna och dra iväg för att träffa Kristell.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta... och giftiga, hahahaha.
10. När såg du senast din mamma? Nyss, sa jag juuu.
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkbruna.
12. När vaknade du idag? 10.30, för att skutta iväg till träningen.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, eller inte vad jag minns iaf.
14. Vilken är din favoritplats? Just nu är det en plats, vid ett par stenar, en sjö och skog.
15. Vilken plats föredrar du minst? Trånga och mörka utrymmen. BLÄ!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas innerligt att jag har en fast anställning, är lagledare (eller chef) över något inom skolans ramar, lyckligt gift, har rest runt som en galning, har ett fint hus med underbar trädgård som jag tar hand om varje sommar och har två barn (den tredje är på väg!).. Typ så!
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, and still does.
18. Vem fick dig att skratta senast? DJ, hahaha.. med våra sexiga bilder. Kristell sa också ett par roliga saker idag...
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? NEJ, för snälla DJ köpte en massa!!!!!!! :D
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.. I put in my pocket!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor och ett linne.. Kan inte på något annat sätt. Blir för varmt och min kropp klarar inte av värme för då sätter restless legs igång.
22. Hur många kuddar har du i sängen? En.
23. Hur många landskap har du bott i? Två landskap och två länder.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Mm. Aldrig mera sprit. Jag är så NÖJD att jag har tagit det beslutet. Att vara nykterist (undantag; rött vin då och då) är det bästa jag gjort.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Haha, NEJ! Jag är alltid väldigt kritisk mot människor och det tar tid för folk att närma sig, haha.
27. Vilken är din favoritglass? Ingen fattar vilken jag menar men det är vaniljglass med chokladbitar i, som brukar kosta typ 10 kronor.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och resa och resa!
29. Tycker du om kinamat? Det är helt jävla underbart!!!
30. Tycker du om kaffe? Nej, och vill inte göra det heller. Kan dricka kaffe enbart med kakor som mamma gör lagom till påsken (och ibland julen)
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover på mage..
33. Kan du spela poker? Nej och vill inte lära mig. Jag är emot allt spelande, speciellt när det handlar om att satsa pengar.
34. Tycker du om att mysa? Jaaaaa..
35. Är du en beroendemänniska? Nej, jag är nog inte det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä, mommie says I'm special!
37. Vill du ha barn? Det finns INGA ORD för hur mycket jag längtar.
38. Kan du några andra språk än svenska? Japp, engelska, armeniska och arabiska. Jag förstår väl spanska och så men räknar inte in det.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.. det är något med havet som skrämmer mig.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kontorsmaterial och böcker. Om jag ska vara helt ärlig!42. Äger du dyra smycken? Nej, haha.. Har nästan aldrig på mig sånt. Eller min Thomas Sabo från Domaren är ju dyr, med massa massa berlocker.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, aldrig.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ööööhhh.. cola?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är tråkiga när det regnar.. 
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har en hel del ärr men den ovanför ögonbrynet fick jag när min kusin jagade mig runt i vårt hus när vi var cirka 2-3 år. Jag sprang in i en byrås kant och ja.. Helvetet bröt sig loss!
47. Vad har du för ringsignal? Beror på vem som ringer, ha!!! :)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, jag tror mamma har sparat några!
49. Flirtar du mycket? Nä.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? London?
51. Kan du byta olja på bilen? NEJ, men vill lära mig! SKA lära mig!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, mes i trafiken.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Oj, hm.. Det broderade hjärtat kanske?
54. Läser du dagstidningen? Nej, faktiskt inte. Blir så nere av nyheter.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte just nu, nej.
56. D du i bilen? Beror på humöret men annars gillar jag att sitta bredvid föraren, vara tyst, titta ut och lyssna på musik. Människor tycker att jag är sämsta sällskapet ever!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar knappt på musik.
58. Vilken nummer krafsade du senast ner? Öhh.. det var nog till en av mina kurser.
59. När var du senast i kyrkan? Hm, sista dagen i Jerusalem.

Fanns ingen nr 60.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0