Djupt försjunken..

Tappade bort tid och rum när jag satt och gjorde iordning en grej, haha.. Jag har så lätt att fastna för något och filuera med det.

Well, well.. sitter och väntar på systrarna så vi kan skutta ut härifrån. Vi ska träffa en väldigt förändrad person ikväll. Nej, men.. Sperta har varit bortrest och vi ska säga HEEEEEJ. Så vi lär nog vara därborta ett tag. Mys.

Idag blev det ingen träning men det kommer vecka 35, då är det piloxing (om jag inte har fått ett jobb innan, snälla, snälla!) och ja, så är det.

Onsdag har jag bokat in mig hos två fjärtar för att äta kebab.. Mm, you heard me! Får se om det blir av !

Well, just nu snackar jag bara blajja. Jag vill återgå till det jag gjorde ingen.

Hörrni - älska livet för den kommer älska er tillbaka!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0