Hos Elena och Sperta..

Vi skulle till E & S men de var inte hemma. Emy hade lockat hem dem till sig så vi gick dit och så fick jag träffa på Steffy en stund.. Men vi tjejer drog hem till Sperta och Elena och hade mycket babbel på G, haha. Det var otroligt mysigt! :)



Eftersom det regnade tog jag på mig mina rosa stövlar. LOVE! :)



Min sötnos.. Jag bet henne och hon ropade till med ett AJ och tittade
jätte jätte surt på mig.. väldigt länge! Men på denna bild var hon glad.



Min nya favoritbild.. Eftersom det alltid är jag som fotar har jag inte
många bilder på mig och Steffy!



De försökte leka oberörda av kameran.. fjantisar :P



Mina favoriter.. kan äta miljoner st.. Baklawa från Syrien.
Sperta hade hämtat :)

 



Speak up!
DJ

Ååå har du köpt rosa stövlar!!!!!!!!

2011-08-16 @ 01:16:50
Marina

Haha, jaaa.. för ett bra tag sedan! De är gööölliga!

2011-08-16 @ 14:16:12
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0