Jahapp.

Jag har haft en hel dag idag.

Jag träffade en vän och pratade om vissa saker.. Sedan gick jag över till andra vänner, Elena och Sperta, och diskuterade ALLT mellan himmel och jord. Jag är faktiskt jätte glad över att vi har fått så bra kontakt med dem. Det är skönt att ha vänner nära hands som man bara kan snacka om allt och bara driva om vissa personer, haha.. :)



Vi åt en massa såklart.. De lägger alltid fram fyra miljoner saker..



Elena gjorde drinkar till dem med vodka, haha.. Jag drack Redbull som en mupp!



Sedan satt vi och stirrade på en hoppande böna..
Det var SÅ coolt! :)

 



Speak up!
Emma

Wow, ser jättemumsigt ut alltihop :) hade ni kul?

2011-08-25 @ 00:36:13
URL: http://swedeinscotland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0