Kollar kalendern..

Och ser att det är ganska mycket kvar av augusti.. Augusti är en lång månad, tydligen.

Men men, bara att ta varje dag som det kommer. Göra något vettigt av det. Hoppas jag kommer in i mina kurser också, så att jag inte bara slösar hela terminen på ingenting. För jag får tydligen inget jobb. Jag har sökt till samhällskunskap (jag är historia/religions lärare) och jag har även sökt till engelska och svenska. Det är väl bra att ha det som extra ämne. Jag ska försöka bli behörig i alla SO-ämnen (nya regler för lärare) och sedan ett nytt ämne - dvs, engelska/svenska. Jag ville heeeelst ha biologi men det verkar inte finnas några kurser.

Well.. hoppas man iallafall får CSN.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0