Kvällen då allt hände.. haha..

Vi hade lite småtråkigt så vi bestämde oss för att dra till DJ.. När vi väl var där gick vi för att arabifiera oss; köpa solrosfrön och Red Rooster. Medan vi var på väg dit såg vi ett gäng killar och en av dem var SÅ äcklig och kollade odiskret och sa något. En tändning gick och jag vände mig om, såg inte ens killen då min syn verkar ha tagit semester och säger: Fucking idiot! Mina systrar stelnar till och till och med DJ, som var i telefon, hann reagera. Tydligen är det en kille man inte ska bråka med då han är dömd för en massa och blablabla.. Seriöst, varför får såna människor gå fria ute på gatan?

Kvällen var iallafall rolig.. Vi gick och satte oss på någon gård (hej fjortis!) och pratade. Beklagade oss, snarare, om livet och all dess orättvisa. Vi fick oss en hel del skratt och vi bokade upp oss på något roligt på fredag. YEY! :) Sedan gick vi iväg till McDonalds... och herre min gud, vilken KÖ! Killen framför oss beställer till en hel arme och killen bakom oss försöker impa genom att prata HÖGT i telefon och säga att hans ex vill ha tillbaka men att han har sagt att han kan ha "sexuellt samlag" med henne.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!








Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0