Tänkt om lite angående träningen..

Jag satt och kollade på vecka 35 och funderade på hur jag ska göra. Förut (när jag jobbade) tränade jag efter jobbet och då brukade det finnas MASSA pass som var roliga och då körde jag dubbelt. Men nu vill jag helst plugga och köra träning på dagarna.

Såhär såg min träning ut för ett par veckor sen (då jag planerade in v.35)

Måndag - piloxing + gym.
Tisdag - Cykling/core + gym.
Onsdag - Bodypump
Torsdag - ledigt.
Fredag - CorePulse.
Lördag - Spinning.
Söndag - Yoga.

Jag vill göra lite ändringar

Måndag - gym (att promenera) + piloxing.
Tisdag - gym (att promnera) + Cykling/core.
Onsdag - Bodypump.
Torsdag - Gym (träna rumpa)
Fredag - CorePulse.
Lördag - Spinning + Bodybalance.
Söndag - Ledig och Yoga om jag VILL.

Det blir 9-10 timmar/vecka. En aning för mycket kanske..? Men det kommer bli att jag missar ett par dagar etc. Jag vet det.

Annars kan jag köra på kvällar och köra;

Måndag - Cykling/Core + Shape (med min favoritinstruktör!)
Tisdag - Piloxing + Core.
Onsdag - Box/Spinning eller Bodypump.
Torsdag - Cykling 75.
Fredag - CorePulse.
Lördag - Spinning + Body Balance.
Söndag - Yoga.

Får se.

Oavsett vad ska det bli träning i stora mängder!






Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0