Idag är det då det händer.

Ja, 17 december kom hit med världens rask. Tillsammans med en snö/regnstorm, haha. Ojoj, vad geggigt det kommer bli hemma hos oss.

Vi har ordnat det mesta, nu är det bara småsaker kvar. Ni kommer såklart få se allt allt allt. Jag kommer lägga upp de flesta bilderna här, mestadels för att jag också vill ha dem. Men jag är nervös, såklart.

Igår var jag och älsklingen min på teater och det var superkul, inte sådär världens highteech på allt men det var supermysigt. Tyvärr är jag ju väääldigt liten så jag fick kämpa med att se allt (hade en stång framför mig) men det funkade. Jag tycker det är underbart att göra såna här saker ihop, då det stärker förhållandet.


Som sagt, fler bilder kommer sen.


Speak up!
Elena

Oh vad glad jag blir, imorgon kommer jag förbi er o hälsar på gamman :)

2011-12-17 @ 21:59:26
Marina

Okej, gör så!! :) KRAM!

2011-12-18 @ 11:47:08
URL: http://milazlatnikova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0