Planer..

Idag besökte jag Stinsen i Sollentuna för att ändra storlek på en present men jag fick inte göra det eftersom jag inte hade kvittot på det. Nähäpp. Efter det träffade vi DJ och hennes syster och tittade på Niceville.. of course! :)

Imorgon blir det en tid klockan 11.00 och sedan måste jag iväg till Kista för att köpa vissa saker och då kanske jag tar en tur tillbaka till Stinsen MED kvittot och även hämtar upp kusinens möbler samt min nya spegel :) På kvällen ska vi dra på bio.. YEY! Jag fick en biljett av Domaren och mina båda systrar fick varsitt presentkort av min söta pojkvän så de kan se på ett par filmer nu, utan kostnader :)

Plus att jag funderar på att köpa en rosa kalender.. :) YEY!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0