Stress?

Yupp.

Men jobbet var sjuuuuuuuuuuuuuukt trevligt.. Så jävla mysigt med mina två pjuttenuttiga elever som var överdrivet goa! Vi bakade och hade en massa skoj för oss. Det är såna dagar man älskar sitt yrke, att man är tacksam över den riktningen man har valt.

Vad som hände efter och all stress som mötte mig när jag väl kom hem är en annan femma. Men det är ändå roligt att få uppleva en traditionell sak, även om det tär på mig av många anledningar. Men jag har fotat det mesta, samlat på mig minnen och nu ska jag även skapa ett nytt minne.. som ska följa med mig och Domaren både genom trolovningen, förlovningen och bröllopet. Det ska ni få se senare! :)

Ojoj.. tiden bara rinner iväg. Imorgon är sista arbetspasset för veckan och sedan är det massa tider att hålla och även planeringar. Ojoj!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0